Be Belle
Produsele tale profesionale
POLITICA DE RETUR
Dreptul de retragere
Clientul are dreptul de a se retrage din contract, fara a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice, conform O.U.G. nr. 34/2014. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de Client, intra în posesia fizică a produselor.
Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Clientul este obligat să notifice Be Belle intenția sa de a returna produsele achiziționate printr-o comunicare scrisă la e-mail: contact@be-belle.ro, in termen de maximum 14 zile de la primirea produselor, in care sa mentionati si contul IBAN pentru rambursul sumei, sau produsele pe care doriti sa le inlocuiti.
Efectele retragerii
In cazul in care Clientul isi exercita dreptul de retragere, trebuie sa returneze produsele in aceeași stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate documentele care l-au însoțit: cutii, etichete, instrucţiuni/alte documente (dacă exista) etc.) in termen de cel mult 14 zile de la data la care Clientul a notificat Be Belle despre intentia de retragere din contract.
Inapoiem contravaloarea produsului, prin virament bancar, inclusiv costurile livrarii initiale, in cel mult 14 de zile de la data la care ne-ati comunicat decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul Contract. Plata returului la adresa noastra este in responsabilitatea clientului.
Cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client.
Dreptul Clientului de a anula un Contract se aplica numai produselor care sunt returnate in aceeaşi stare in care au fost primite. Nu se va efectua nicio rambursare daca produsul a fost folosit dupa desigilare, daca nu este in aceeasi conditie in care a fost livrat sau daca este deteriorat. Prin deschiderea ambalajelor individuale in care au fost livrate produsele comandate inseamna ca produsele au fost desigilate, ca sunt cele comandate si corespund cerinţelor dvs, aceste produse nemaiputand fi returnate catre Be Belle si nemaiputand face obiectul dreptului de retragere de catre Client.
In cazul in care Clientul nu este gasit la adresa specificata in comanda si solicita retransmiterea coletului ulterior, costul retransmiterii coletului este suportat de client.
Următoarele categorii de produse NU se pot returna:
Produsele pentru îngrijirea personală, cosmetice (de exemplu, dar a nu se limita la creme, șampoane, balsamuri, vopsele de păr, ceară de epilat, soluții post epilat), parfumuri, produse pentru igienă intimă și produse pentru igiena dentară.
Produsele de mai sus fac parte din categoria celor care nu pot fi returnate, deoarece odată ce au fost desigilate acestea nu mai pot fi comercializate altor clienti din motive de protecție a sanătătii clienților sau din motive de igienă.
Aceste produse se pot returna doar dacă sunt sigilate, în ambalajul original primit la livrare și daca NU le-ai folosit sau testat;
Produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către tine: urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice;
Produse cărora le lipsesc accesoriile cu care au ajuns inițial la tine;
Produse ale căror etichete de identificare au fost deteriorate sau lipsesc;
Aparatura sau mobilier adusa special pe comanda pentru client, pentru care a fost semnat in prealabil un Contract de Vanzare – Cumparare cu plata in rate sau pe baza de avans si plata la livrare, atunci cand este prevazut in mod expres in contract acest aspect.